Óssos Tilda


Quan vaig veure els óssos del llibre "sew pretty home style", vaig quedar tant impressionada que vaig decidir fer-los, crec que a mi m'han quedat una mica pitjor, pero jo crec que tenen un passi. Jutje-ho vosaltres mateixes, el de dalt es el del llibre i el de les imatges inferiors els meus, com veieu la segona no esta acabada. Estinc fent un nou ós que faré amb el feltre que vaig comprar amb les robes de Tilda l'altre dia. Ja us l'ensenyaré.



Cuando vi los osos en el libro "sew pretty home style", me gustarón tanto que no dudé en hacerlos, vosotras mismas, juzgad. Yo creo que hen quedado bastante bien, como primer intento. El que estoy haciendo ahora, lo probaré con el fieltro que compré el otro dia con las telas de tilda, ya os subiré la imagen cuando esté finalizado.

posted under |

1 comentario:

Eva dijo...

Al osito rosa le quedaría muy bien un brochecito...jijiji. Te han quedado super bien!

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio

.

.

Followers


Recent Comments